Štědré Labe

Zdravím všechny, co to mají ´´NA HÁKU´´. V sobotu jsem se vydal na Labe se synem na dvoudenní výpravu, a to co mě čekalo jsem si nepředstavoval ani v tom nejhezčím snu.

Ihned po příjezdu jsem zakrmil asi třemi kily Economic Feed Boilies od Karla Nikla a zbytek z 5 kg balení jsem nasypal do kbelíku a dal předmáčet – toto boilies jsem zkoušel poprvé a dnes už vím, že ani není třeba předmáčet. Boilies má hrubou strukturu a po velmi krátké době krásně pracuje a chová se přesně tak co od krmného boilies očekávám.

Jako nástrahu jsem používal pop up boilies od značky Karel Nikl a Munch baits s montáží Ronnie Rig.

První záběr přišel asi po 6h lovu a po brutálním souboji jsem zdolal krásného 11 kg lysce. Do konce denní doby lovu už nic nepřišlo, a tak jsem vytáhl pruty a dal si krátký spánek. Nastavil jsem si budíka a hned na 4:00 jsem to tam vyslal zpět.

Pět minut před šestou přichází další záběr, tentokrát od malého šupíka okolo 4kg. Těsně před obědem se rozjíždí brzda navijáku znovu a po krátkém souboji ryba spadla. Hned jsem nahodil prut znovu, a po chvilce jízda. Po krátkém souboji jsem podebral krásně pupkatou malou jikrnačku okolo 7 kg. Ještě jsem ji nestihl ani vyfotit a v tom křičí hlásič na druhém prutu o sto šest.

Po krásném souboji přidávám do podložky další jikrnačku 8,5kg. V průběhu odpoledne jsem udělal ještě dva záběry, ale bohužel o obě ryby jsem přišel.

V pozdním odpoledni se rozjíždí prut znovu a po tvrdém souboji jsem zdolal bojovného lysce o váze rovných 12 kg. Do večera už záběr nepřišel. Ráno jsem to zabalil a plný zážitků odjíždíme domů.